dagen i bilder.... ?

.... hemskt ledsen men jag lyckas verkligen inte prestera någonting i bildväg.
Elin pdf lektion för Isabelle idag. Det var verkligen på tiden ;)
Jag trodd att det skulle bli rena rodeouppvisningen, men de skötte sig exemplariskt. Mercy blev jättefin i båda sidorna. Elin fick med väldigt enkla hjälper Mercy att påbörja sidvärtsörelser. Han fattar så himla snabbt. Isabelle tror inte att 5årchampionatet alls är långt borta.... - "vi har ju hela vintern på oss" ... medelsvår c (?) jag fick hicka... men hon tror benhårt på att det är möjligt :-)
Då blir frågan.... pallar vi att satsa? både med tid o pengar... för gratis är det inte....

Hur som helst är jag så himla nöjd över dagens träning för Elin o Mercy. Han har verkligen förändrats. En vacker dag har jag tillräckligt med minne i mobilen så jag både kan filma o fotografera så att även ni får se skillnaden från tidigt i våras :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Se där... vilka fina bilder ;) men jag fick dom i skallen istället.

Ser fram emot 5-års, tala om i tid när (och var), så man kan planera, för sånt vill jag bara inte missa, inte när det gäller la familia iaf

Kram

2012-10-28 @ 09:49:30
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Lena

Så himla roligt för Elin!

2012-11-03 @ 08:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0