in shopping mode

Fast när man väl behöver nya grejor så är det nästan alltid  lite ebb i kassan.
 
Men jag har ändå lyckats göra några småfynd på Börjes...
Lyckades med att hitta stalltäcke för 299kr (x2) både Varre och Mercy behöver nya
Ett Ridtäcke med reflex ( behövs nu när det är mörkt som i ett sotarars** när man är ute och rider) för 149kr ( Mercy är helt utan reflexer och så kan vi ju inte ha det).
 
 
 
 
 
 
Kollade sedan, mest för skoj skull, om de hade några ridstövlar. Elins har nu kapsejsat helt och hållet. Dragkedjans, bak på vaden, infästning är kantad med en bred resår som nu har släppt mot skinnet i stöveln. Detta innebär naturligtvis att stöveln har en massa lufthål lite här och där. Slitna och riktigt fula numer och dessutom inte godkända för tävling ( vilket Elin vill ut på nu efter jul och nyår).
Börjes överraskade faktiskt här... hittade en stövel som var riktigt snygg 1749kr. Helt ok i priset också.
 
 
 
 
Jag kunde nog ha fortsatt att klicka hem en massa grejor... Men man får tänka efter lite också...
 
Nu ska det bli en lite längre runda med hunden än den jag hann med innan jag åkte och släppte ut hästarna i morse :)
 
 (Alla bilderna är "lånade" från http://webshop.borjes-tingsryd.se )

Kommentarer
Postat av: Sara

JIsses...stövlar för 1700 när man får hålla i plånboken....?? Då räknar jag allt i mjölk och potatis ;)

sv. Det är inte så farligt blått (eller grönt) på kinden, så det är inget att visa upp....vilket det inte var innan heller så... :D

Kram

2012-10-20 @ 18:45:26
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0