Jag fick en stallfri dag...

och det händer verkligen inte ofta och det beror på att jag vill åka upp till min häst varenda dag.
 
 
Idag tog Elin hand om intaget och fixade till hästarna :)
Jag har sluppit ta mig ut i detta regnsusk som började på eftermiddagen. Istället har jag legat på soffan med filten över mig och kollat på TV...
Elin sover hos Ellinor även i natt och mitt busskort förfogar hon över. Jag får nog ta bilen till jobbet i morgon också.
 
 
Supertrött. Jag får nog knyta mig nu om jag ska orka upp kl 5. i morgon är det utsläpp på schemat  *GäÄÄäääSp*
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så är det när man är hästägare.... opp i ottan bara, men skönt att få nån stallfri dag även om det känns som om man glömt nåt och jag får "stallben" om jag inte varit ut till hästarna

Kram

2012-10-30 @ 16:50:31
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0