mitt stora barn...

...dvs mitt minsta barn. Hon har skramlat ihop vuxenpoäng som heter duga. Idag fick jag följa med henne till hennes livs första anställningsintervju. En familj i Bromma som behöver hjälp med tillsyn av sina barn lite nu o då. Detta var helt Elins egna beslut att söka jobb och jag kan inte inte låta bli att bli imponerad av hennes beslutsamhet. Hon vill verkligen det här...Raoul är i Lappland o jagar, kommer hem i morgon kväll. Det blir ensamt då han inte är hemma, trots att både Elin o Fabbe är hemma. Just nu är de båda juvelerna ute med och tar kvällspromenaden med Asta (vovven).Tvn rullar o går... i körslaget var det team Putte som vann. Nu är det Sherlock Holmes för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0