"vill-ha" ...

... / hålla värmen i till vintern och kanske redan nu(?)
 
Uhip är ett Täbyföretag som har utvecklat praktiska ridkläder. Nja förresten, inte enbart ridkläder utan snarare sportkläder att hålla undan kylan i. Men att de är väldigt praktiska för just ridning råder det ingen tvekan om :)
Jag köpte ny stall/ridjacka på senvintern/ våren förvisso, men jag saknar något till mina stackars ben...
 
Jag vill inte frysa ihjäl en vinter till ( :O ) och jag har länge sneglat på uhip-kjolen (Camilla säger att hon inte klarar sig utan den).
Men jag hittade kanske någonting ännu bättre - Kappan! Läcker färg har den också :)
Bilder från www.uhip.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk vad mycket man vill ha... å så fyller man år mitt i sommaren ;)

Kram

2012-10-21 @ 13:02:52
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Junitjej

Vilken underbar kjol!

2012-10-28 @ 19:02:05
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0