stallmöte

... med blandade känslor... bra, mindre bra... känslan att jag lämnar bästaste Vonne kvar med the vultures är faktiskt något jag lider av och det överskuggar tillfredsställelsen av att flytta.
En liten, helt onödig kommentarer ändrade mindre bra till att bli obehag... Trist!
Samtidigt blir jag bara mer och mer övertygad om att jag valt rätt.
Jag vill ingen något ont på något vis och jag hoppas verkligen att de får kollektivet att fungera. Men jag tror att drivkraften att få det att fungera som ett kollektiv håller på att dö ut. alldeles för många som anser att man jobbar häcken av sig, fastän de inte gjort ett dyft för kollektivet. Till arbetsdagarna är det endast ett fåtal som dyker upp och de som dyker upp är alltid samma personer. Bara att få till ett möte är en helt egen konstgenre... 
Detta kan ha varit det sista möte jag närvarat.
Det kanske låter bittert men det är det inte -det känns bara som om jag är färdig i Ryttarföreningen, jag kan inte tillföra den någonting mer just nu...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ont i magen före och mer ont i magen efter mötet.
Komentaren jag sa innan mötet skulle komma, kom. Nu ska jag betala priset för hagen mina pållar går i och det kommer bli dyrt, mycket dyrt!Och bara för att jag har en samvete..
Pöss!

2012-09-11 @ 06:39:20
URL: http://www.vonnes.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan bara instämma!.... själv har jag nu tappat sugen helt på nya förbättringar känns helt onödigt & otacksamt, dock är jag glad över samarbete med Vonne, säger som Sarah sa till mig att det måste vara ev av de bästa att samarbeta med!

2012-09-19 @ 16:55:03
Postat av: Sandra

.

2012-09-19 @ 16:55:38
Postat av: Ellinor

Väldigt trist att läsa detta.. Kanske fel sätt att få kollektivet att funka?:/

2012-10-08 @ 09:35:39
URL: http://heedberg.blogg.se
Postat av: Anna

Nja.... Kan väl inte säga att det här var på mycket att kriga om... Känslorna kan man väl få ha? Behöver ju inte betyda att man struntar i allt bara för känslan är där. Samvetet -om man har ett , gör ju att man iaf gör sitt... O kanske en del av det andra borde ha gjort... Just saying...

2012-11-25 @ 18:18:04
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0