Veckan som kommer...

... kommer att starta med träningsvärk... Attans vilken träningsvärk jag kommer att ha.
 
Hopplektion för Mickan E idag tillsammans med de perosner jag nämde i inlägget innan :)
 
Varre supertaggad, jag fattar det inte. Springer på tvärsan och gör inte riktigt det jag önskar förrän vi kommer till hindren - för hoppar det gör hon mer än gärna känns det som.
 
Det känders bättre än förra veckan, jag hade bättre balans och även om Varre var taggad och låg på hela tiden kändes det ändå så mycket tryggare än sist. Det gjorde att jag vågade kräva lite mer både av mig själv och av Varre. Sista rundan var riktigt, riktigt fin.. Lite mer träning i veckan som har med förhållningar och samling att göra så kommer det att bli toppen. Nästa vecka kanske det bara blir Min Elin och jag... Ksnke Sandra på någon av pållarna. För nästa helg går förhoppningsvis KM för Waxholms fältrittklubb av stapeln. Mercy är inte riktigt mogen att delta i år och Varrehar jag missat med den årliga vaccinationen, så jag får börja om med grundvaccinationen ytterligare en gång. Vi blir med andra ord kvar hemma på Rydbo till vi är redo.
 
Bilder var det ja... Men jag hade lämnat ifrån mig teefonen då jag var något orolig över att ev få bada i någon av de gígantiska vattenpölarna som bildats på ridbanan efter allt evinnerligt regnande.
 
Mercy var ju taggad ( precis som jag förutspådde) och det var vid två tillfällen som jag var helt övertygad om att Elin skulle åka av, men ack hon klamrade sig fast. Sista gången hade hon åkt av om inte Mercy fått för sig att lätta i vram efter bockningen, det gjorde nämligen att Elin hamnade tillbaka ner i sadeln igen ...Tyvärr varken bild eller film :(  det hade varit lite kul att få uppleva igen o igen o igen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ni var jätte duktiga! Ledsen att jag varken fota eller filma men jag frös så jag skakade.
Men jag tror Robert fångade Elin och Mercy på film, och han tog även bilder.
Kram

2012-09-24 @ 06:30:12
URL: http://vonnes.blogg.se
Postat av: Åsa K

Så kul att du är igång och bloggar igen. Lycka till med hoppningen, modiga Anna

2012-09-25 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0