Kvällsturen igår...

... Sträckan jag hade tänkt att rida gick inte att ta sig igenom. Någon har kört med ett tungt fordon med stora däck och förstört den känsliga lilla stigen som vi kallar Hagstugerundan. Det kan tänkas lagas av naturen så snart det torkat upp då tjälen gått ur marken helt och hållet. Men jag fick lov att vända, det kändes alldeles för osäkert under fötterna på Varre. Istället för att lyfta på benen i skogen, blev det galopparbete på grusvägen. Varre kändes pigg och väldigt alert. Lite motvillig att gå ut ensam till en början, men när vi väl var igång var det ingen tvekan längre. En härlig kväll med kvällsol, lite blåst - men vad gör väl det? :) Inga bilder från just denna ridturen och de få enstaka bilderna jag tog på Elin och Varre i lördags fick jag bara två som var hyggligt bra... ( fast med ingen zoom)
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ser ut som det var en härlig dag! Kram

2013-04-25 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0