rubrik?

 
Vi letar bil till mig, fort går det ju inte. Men vad hade jag väntat mig? en överraskning? "älskling, om du nu tittar ut på gatan så står din nya bil där" - Do not think so :-) Men när ska vi hinna titta efter en ny bil åt mig, annat än på nätet? Maken har hittat en praktisk websida där man med hjälp av regnr på bilen och på släpet kan se om det är ett godkänt ekipage på den körkortsbehörighet man angivit... helt perfekt... vad sidan har för adress? Ingen aning, men det kan jag ta reda på :-) Inatt är det fullmåne, undrar om det är därför jag har svårt att somna? sov oroligt natten som var också. Vaknade vid 02 av att någonting bländade mig. kisar ut genom fönstret - och det var faktiskt månen som hade så starkt sken att jag vaknade. Nu verkar det vara lite mer molnigt inatt så kanske slipper jag att bli bländad när jag känner att behåringen tilltar på ryggen och jag kallar in flocken... God natt alla :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0