allt som vanligt igen...

... jag menar då inte bara på jobbet. Jag menar även hemma och i stallet.
Arbetad tid bra precis 8 timmar... Borde ha varit 6tim och 12 minuter (bra början).
Stressar hem. Kastar i mig ett mellanmål, byter om och åker mot stallet. Där är jag på picken 17:30
Jag fick inget ridsällskap idag. Ville inte slita på Varres bakhov.
Mercy och jag ensamma på vägarna runt Frösvik är vi inte riktigt mogna för.
Men om jag håller på och resonerar på det här sättet. Är jag snart inne i samma trall som för en månad sedan. Om jag någonsin ska kunna rid ut ensam på honom måste jag ju prova någongång. Jag vll undvika läng vila. Jag vill verkligen komma igång nu. Om ingen kan följa med så kan jag iaf meddela vart jag rider. Innan jag rider. Om jag alltid hänger upp mig på andras närvaro kommer jag aldrig att bli självständig.
Kan man inte kan rida sin häst utan sällskap kanske man bör överväga om det här är rätt... Sådär ja... Nu är det sagt, så slipper du säga det. 
 
Idag blev det bara borstning och mys.
Men i morgon... I morgon...
Dååå... 
.... Är det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Vonne

Gör vad som känns rätt och bra för dig. Vad vi andra tycker och tänker spelar väl egentligen ingen roll. Kram

2013-08-13 @ 13:50:01
Postat av: Sara

Nää jag skulle aldrig säga så och den som säger annat har kanske ett hål i huvet så vettet rinner ut.
Det kommer den dag då du känner att "idag klarar jag det" men du är inte där än. Du ska göra det som känns bra för dig och inte tänka på vad andra säger.
Du har ett mål, håll fast vid det och skulle det bli en eller annan omväg så är målet ff där.
Kram

2013-08-13 @ 14:14:02
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0