krasch...

... har skitont i nacke och ländrygg, vilket jag haft rätt länge nu faktiskt.
Trotsar allid det onda när det gäller ridningen. För faktum är att jag är helt smärtfri i ländryggen då jag sitter i sadeln - Är inte det rätt märkligt?
Red ut på Mercy en marginellt längre sträcka än vi gjorde i förrgår. Med på promenad var Elin, utan häst.
Det var ungefär som sist... segt som attan till vi vände och gick hemåt igen. Travade lite, men jag fick jobba arselet  av mig ska ni veta. Var fanns motorn idag?
I natt får drottning Varians och hennes tronfölljare Mercy leva campingliv under stjärnorna. De verkade inte misstycka att få komma ut igen.
Hemma åt vi  hemmagjord pizza. Efter materiet masserade jag Elins nacke och rygg och hon min nacke och rygg.
Nu luktar det av starka örter och vi får inte tävla på 96 timmar ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0