ont i det förb****de sk*t-huvudet

... Slet mig igenom hela långa dagen igår som avslutades omkring kl 16 med en sjudundrande huvudvärk. 
Pia ringde o sa att de hade målat i stallet, så jag kunde inte ta in hästarna. Likabra var väl det... Jag behövde alltså inte åka till stallet. 
Vaknade o morse med samma sk*it. Huvudvärken från helvetet rond 2...  Hemma från jobbet o hoppas att jag är på benen till eftermiddagen. Ca kl 15-16 ska nämligen veterinären komma ut för tandkontroll, denna gång är det Mercys tur. Jag har ingen koll på när hans tänder blev kollde sist, förutom då vi köpte honom. Men då hade han inte skiftat alla mjölktänder. Tänderna blev mer inspekterade att inte ha stora avvikande fel. Nu är Mercy 5 år och förhoppningsvis ser han ut som det i munnen :-) bilden hittade jag på stallekebergs blogg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0