så här trött...

... Är jag nu....
Mer i morgon....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser inte ut som en bockarkung precis ;)

Enligt vad jag kan komma fram till så går det riktigt bra faktiskt... Gör mer medvetna val.
Inte ätit mer än 1 normalportion/måltid och har svårt att komma upp i de antal kalorier jag ska äta. ganska ofta har jag typ 100-200 kvar oavsett om jag har promenerat eller ej. Inget godis av något slag sedan vår hästsemester...jo, en pingvinstång ca 100 kalorier men det härjar jag inget för. Vikten har jag noll koll på, köpte ju en våg som typ inte funkade men har inte bytt den än
Kram

Svar: Nää... jag vet, men skenet bedrar - iaf väldigt ofta :)
☼ Anna ☼

2013-08-20 @ 13:30:02
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0