annandagen...

... Kändes somom jag tapat bort en hel dag.
Juldagen.. allt jag åt på hela dagen var frukost och tre rader av en 200gr choklad.
 Fick SMS  från PIa kl 10...
" Hej Mercy ok på morgonen men var tvungen att ta in Varre d han var helt galen..."
 
Nästa SMS kom ca 20 minuter senare...
"Fått tillbaka kolik, är ute och går, har rullat och vill ligga"
På't igen ... Åt en stadig frukost. Raoul fixade en matlåda att ta med. För som han sa... Är man förberedd med mat så ska du se att det inte är så allvarligt...
 
När jag satt i bilen fick jag ett SMS " Bättre nu, står och sover med Varre inne"
 
När jag kom upp visade han inga koliksymptom alls. Men jag stannade för att förvissa mig om att hela systemet fungerade. Från intag av vatten, mat och utförseln...
Gav lite av lunchen, avvaktade.... Red Varre en sväng tillsammans med Pia. Gav resten av lunchen då vi kom tillbaka.
Mercy verkade vara precis som vanligt dock med lite lösare avföring än vanligt.
 
Åkte hem vid 17 tiden och då var allt lugnt och stilla och hästarna ordentlit omskötta med rena boxar.
Hörde inte av Pia på resten av kvällen...
Supertrötta gick vi och la oss redan traxt efter 21 :O

Kommentarer
Postat av: Vonne

Oj! Vad jobbigt! Hoppas att han repat sig nu. Kram

2013-12-27 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0