God fortsättning

... säger man så fastän själva juldagarna är över?
 
Julafton:
Uppe med tuppen för att kolla det sista avsnittet av årets julkalender. En riktigt bra julkalender måste jag få säga.
Fixade och donade det sista - som vanligt.
 
Hästarna fixade jag på föriddagen. Elise och jag tog en julritt och hästarna bar tomteluvor - vilket gav stora leenden av förbipasserande.
 
Elise och "Harm"
 
Tomtemor Varians - Ogillar, liksom sin matte, att bli fotograferad :O
 
ja, som sagt... Här ser ni anledningen till ogillade av att fastna på bild...
 
Efter hästeriet for jag i god takt hemåt... Hemma väntade Malin & Henke, Elin, Fabbe, Oscar och Raoul på att jag skulle komma hem. 
Saknade min Jakob - hade gärna haft honom hemma över jul - men...  man kan inte få allt man önskar sig...
 
Kaoset efter julklappsutdelningen ...
 
Vi hade en rätt lugn, fin och trevlig julafton även om bilden säger annat :O
Men ack så trötta vi var...
Hoppas att även Ni hade trevlig julafton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0