gnällkärring...

... ja, det är jag idag... så det känns ännu skönare att jag faktiskt är ledig torsdag och fredag denna vecka. Men ledig tid innebär att jag måste arbeta igen lite tid för att inte ha allt ogjort veckan efter... och det har jag gjort idag och det gör jag förmodligen även i morgon... jag har en sjö att hämta arbetsuppgifter ur, en aldrig sinande sjö. Hur i hela friden ska jag hinna 100% på mina 80? obegripligt! Dags att utvärdera arbetsåtgången och/ eller gå upp i tid...
Så ... nu sitter jag på Roslagsbanan och väntar på avgång. Såg Thommy, Julia och Jack i rulltrappan vid Östra station. Jag på väg upp och de på väg ner, men hann aldrig prata. Undrar vart de skulle? Jag blir ju så nyfiken :-)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Då kan jag stilla din nyfikenhet :-) Dom skulle till Hovet och kolla på Djurgården :-)

2013-02-25 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0