ojoj...

... vad tiden inte räcker till.
Skulle behöva jobba över med årsavstämningar, de konton som hör till HR, men jag vet inte när jag ska göra det... Jag jobbar ju redan mer än jag ska...
Hästarna träffar jag varje dag. Trots att jag enbart mockar, longerar en eller båda hästarna, är jag inte hemma före 21. Kommer till stallet omkring 18.30-19, lite beroende på när jag kommer ifrån jobbet. Idag är en ovanligt tidig dag. Ikväll kommer Rebecca för att dra i och nåla på Varre. Jag vill gärna vara färdig med allt när hon kommer vid 19.30, då jag efter behandlingen ska promenera Varre i vart fall 10 minuter. Nu sitter jag på Roslagsbanan. För en gångs skull känns det som om tiden är på min sida :-) Ingen stress nu... ses vi lite senare kanske?

Kommentarer
Postat av: lena

Hur orkar du?!
Kram

2013-02-15 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0