söndag ...

... eller rättare sagt måndag... natten. Har lite svårt att komna till ro. Men jag kanske inte tillåter mig det?

Idag fick jag finbesök i stallet. Bästaste Vonne och Zandra kom och slösade några timmar på mig. Då saknade de är... Ja, jag vet att det var jag som valde att flytta och även om det är ensamt nu om kvällarna så har jag inte ångrat mig.
Strunt samma... vi hade mysigt med kaffe/ tea, semla/ kanelbulle och snack om den gamla goda tiden. Tiden går alltför fort, man hinner nästan inte sätta sig förrän det är dags att resa dig igen.... Bilderna uteblev, men Vonne fick några fina på pållarna som jag knycker (hon har lämnat
sitt medgivande).







Elin, hon jobbade som hjälpreda i köket hos Isabelle. Diego fyllde 50 och hade öppet hus.... väldigt öppet,... :-)

Men nu ska jag försöka sova några timmar innan larmet går i mobilen. Nattis!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Alldeles för kort besök, tack för semlan! Funderade på ditt erbjudande, klart jag hänger på ut och luffsar när du är redo :)) kram

2013-02-11 @ 07:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0