årets första...

... jovisst... nya friska tag idag :-)

Nyårsfirandet blev en lugn historia hemma hos oss. Vi övervägde att gå ut o kika på fyrverkerierna men Asta låg så lugnt i sin korg och sov. Kändes himla onödigt att dra upp henne då hon vilade så bra.

Idag blev det ridning för både Elin och mig... Årets första... och fortsättning följer :-) Det kändes lite stöppligt till en början, men det lossnade efter ett tag. Men orken tog slut... jösses, vilken dålig kondis jag har. Dags att ta tag i det med...

I morgon börjar knegandet igen...
Av allt som jag förutsatt mig att göra har jag gjort ....- ingenting ... Jag har bara varit ledig :-)






Kommentarer
Postat av: Vonne

Ja nu sitter man på jobbet igen efter en dålig nattsömn. Men är nöjd med ledigheten, den har känts ganska lång ändå och skön :-) God fortsättning!

2013-01-02 @ 09:06:00
Postat av: Sara

Japp...nu e man igång igen.

Kram

2013-01-02 @ 19:16:13
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0