för några dagar sedan...

... ägnade jag nästan hela 10minuter till bloggen...
 
Vad har då hänt sedan sist?
Jo, men som vanligt ungefär. Stressad över alla måsten som måste vara helt klara före den 31/1.
I måndags åkte Elin med Isabell och Madde till Broknäs med hästarna, för att få lite hjälp med vårat bockmonster.
Jag följde inte med då de åkte innan jag kommit ifrån jobbet. Isabell sa att de hade varit jätteduktiga och Mercy hade fått bekänna färg minsann. Han var jättetrött - vilket han kan behöva...
 
Igår var det stress- igen. Måste hinna massor innan jag gick ifrån jobbet vid 15 tiden. Dessutom hade jag att fixa båda hästarna, ridamin egen och hinna till styrelsemötet som startade kl 18.30. Och tänk att det gick. Jag var hemma hos Isabell på PRICKEN kl 18.30.
Satt och styrelsemötade oss ända till kl 22, hemma omkring 22.30 -slut som människa.
 
Har fått lite känningar i ryggen igen. Typiskt! Ett helt år har gått utan känningar, varför ska det komma nu igen?
Detta toppas med att Varre har fått tillbaka sin rörelsestörning i vänster bak... Kan det vara så att vi påverkar varandra?
Varre trampar liksom inte igenom med vänster bak, utan tar ett kortare steg och rycker upp benet med en rejäl vinkling i hasleden...Dags för lite massage och nålar igen? Det var också ett år sedan...
 
Nu börjar jag att grisblinka. Dags för sängen! :)
 
Nattis
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Aj aj aj Anna! Inte kul med ond rygg.. Du får klämma in lite träning i ditt redan så späckade schema. Kul för Elin att få komma iväg och träna lite med Mercy den busen :) Kram

2013-01-31 @ 13:39:53
Postat av: Vera

Sluta stressa! Var rädd om dig! Jag och Filip bokar nog en resa till april ;) bara komma bort och sola och bada och äta gott. Borde du göra också! Kolla Groupon.se, dom har massa bra erbjudanden på resor. Så får vi ta en tur med hästarna igen också, det var så mysigt sist! Kram

2013-02-01 @ 18:13:50
URL: http://www.sylvassavera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0