ojsan...

... Nu är man inne i den vanliga trallen igen, där tiden blir lite knapp.

Tappade sugen lite igår. Då jag kom till stallet hade Pia skrivit att Varre var tjock o varm i vänster bakkota... tror fanns det! hon måste ha trampat sig/ fastnat med insidan av skon så att den blivit lite vriden. Vi får se om Hasse hör av sig idag. Skon behöver av, riktas och sedan på igen och det fixar inte jag.... Av kan jag fixa men inte resten.
Så lite trist är det när jag kände i förrgår att, nu, nu ska vi igång igen.
Hoppas, hoppas att Hasse hör av sig och kan komma ut sådär snabbt igen - typ idag....

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det ju tråkigt att höra, då får vi hoppas att hon repar sig snabbt. Kram

2013-01-03 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0