pinsamma jag då...

... Till att börja med kan jag ju säga att den här Dan kanske jag skulle ha stannat hemma. Kladdar ner kläderna med skyn av kalopsen jag åt till lunch. Sedan trycker jag på något sätt fingrarna i stämpeldynan till datumststämpeln, så det såg ut dom om jag fått lämna fingeravtryck i en brottsutredning. Men pinsamt när jag skulle gå för dagen...
Jag tar alla mina kläder och tänker att " jag måste gå på toa innan jag. beger mig hemåt".
Hänger upp kappan och halsduken på kroken, har precis dragit net brallorna och satt mig ner då dörren plötsligt öppnas. Utanför står en manlig kollega och ser rött snopen ut. Jag. sätter händerna för ansiktet och tjoar till... oj, ursäkta säger han, stänger dörren och tar toaletten bredvid. Jag var helt plötsligt inte kissnödig längre. Jag drar upp byxorna, kränger på mig kappan o halsduken, hänger väskan på armen, tar lite handsprit på tassarna och flyr. Tydligen rätt högröd i ansiktet. Då jag kommer till hissen, börjar jag att fnissa... jösses, vad snopen han såg ut. Tänk vilken bild han får dras med på näthinnan - stackarn... Jag kommer nog aldrig mer att kunna se honom i ögonen...
... hua... På väg hem från stallet höll jag på att bli påkörd av en bil i mötande fil som skulle korsa min vägbana. Halt som tusan och "det var inte mer än ogjort" som pappa hade sagt ... Tur att inget hände....
Ja... min dag... hur var er?

Kommentarer
Postat av: Vonne

Haha.. ja du Anna vad ska man säga? Vilken dag! Men idag går det säkert bättre :-) kram

2013-01-08 @ 09:10:32
Postat av: Sara

Jag har då skött mig ;)

Kram

2013-01-08 @ 09:32:05
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Mamma

Lite pinsamt, men varför inte låsa??? Var det så bråttom, & sen glömma det...Hade varit värre om det blivit en krock..I morgon får ni le åt händelsen.
Kram.

2013-01-08 @ 15:32:30
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0