puls...

... ja! vad jag menar är att jag lever :-)
Detta trots missöden på dass ( se inlägget innan om du missat det).

Idag är det äntligen fredag. Sjukt mycket att göra på jobbet, men jag tänker ändå inte arbeta över denna sista dagen på arbetsveckan. Möte idag kl 9 och sedan en omorganisation som måste in i alla system + köra lön.... Jag hinner det jag hinner.

Varre är öm i din kota efter förra onsdagens vrickning (?).
Svullnaden har dock lagt dig, så det verkar gå åt rätt håll.

Snö på tvären idag. Önskar att den får ligga kvar nu. Det är jobbigt med detta hattande fram o tillbaka. Isen som blir vid töväder är verkligen inte att leka med. Inte roligt för någon.... (?)

Ses senare :-)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ha en skön helg! Kram

2013-01-11 @ 09:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0