lördag....

Lite halvsovis... Ända till. Kl 8 ....gjorde Åkersberga med mamma, pappa o Elin... Hälsade på hos Jakob o Andrea, vilket var planen. Sedan blev det sightseeing... Alla platser jag bott på, inte så vådligt många men det tog nog. En halvtimme extra. Efter Åkersberga blev det Täby. Till Malin o Henkes nya lägenhet. Det kommer att bli toppen när den är färdigrenoverad. Just nu är köket helt utrivet. Kylskåpet o spisen står i vardagsrummet... Mitt i all renovering bor de sedan i måndags ...
 
Stallet o hästarna för min del en stund på senare eftermiddag mot tidig kväll. 
 
Idag till middagsbordet... Mamma, pappa, Elin, Fabbe, Malin Henke, Raoul å så jag. Saknade idag Jakob o Andrea för att samlingen varit komplett.
Nannatajm :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0