nya tag...

... Nya lösningar...
Idag fick jag sällskap av Johanna för sista gången. Idag var nämligen hennes sista dag.sim hästvakt. 
På torsdag åker Pia och Clas på kryssning och de blir borta till måndag kväll... Så! Hur ska jag nu lösa mitt sällskap på mina skogsturer genom Frösvik på Mercy? Någon frivillig i Islandshäststallet? Elin? Någon annan som vill och kan tänka sig att rida Varre?  Jag kan ju inte låta Mercy stå nu då jag äntligen vågat mig upp på honom... Ytterligare en utmaning. Kan vi rida " fegrundan" ensamma? Vågar jag det? Jag jan ju inte hänga upp allt folk i min närhet för att jag ska rida Mercy. Jag får sr vad och hur jag hanterar denna delikatess.
Nu sova! Sju kvart i timmen ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst ställer Elin upp eller hur???
Va bra att du rider Mercy, men förstår att du är försiktig, då tar Elin Varre.
Kramen från oss.

2013-07-17 @ 19:38:02
Postat av: Vonne

Om du rider ensam var noga med att höra av dig till någon vart du rider, och när du kommer tillbaka. Var rädd om dig! Kram

Svar: Ännu så länge fegar jag med att rida ensam i skogen. Lovar att följa ditt råd när det äntligen jan tänkas bli dags för solorutterna <3
☼ Anna ☼

2013-07-18 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0