storponnyn...

 
... Som jag brukar kalla honom, Mercy alltså.... Det har bara blivit så efter ponnyn- Gulliver den underbaraste... det blev så tomt att inte säga ponnyn längre så jag uppfann storponnyn. Tror att det finns en inneboende längtan att han även en vacker dag kommer att bli det också....
 
Idag följde Elin med och red ut med mig. Elin på Varre och jag på Mercy. En jättetrevlig liten skogsrunda som vi nu kallar "fegrundan". 
Här kommer den första bilden av mig på Mercy, inte smickrande någonstans , syns tydligt att det finns mycket förbättringspotential i den sitsen ;-) :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Se där ja, där är ni ju :-) Skönt att Elin hängde på.

Svar: :D
☼ Anna ☼

2013-07-19 @ 11:32:30
Postat av: Sandra

Kul :)

2013-07-19 @ 14:19:27
Postat av: Sara

Du har kommit klart längre än jag... Stilen kommer ;) Q-S har tappat bakskon, ringde till hovis och han kommer DENNA vecka (v30)... kan bli fredag om jag har otur. Det är så himla torrt ute och vägarna är stenhårda för en trasig hov. Den är inte snygg nånstans :( Men han är iaf inte halt.
Besiktade trailern idag... gick sådär. Påskjutsbromverkan (?) för kort, ojämn bromverkan. Återbesiktning på måndag 29:e. går den inte igenom då... då j*¤&%%#...bara så du vet
Tom M tappar konceptet... han som KAN!
Kram

2013-07-22 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0