summering

... Känner att jag får passa på när jag sitter bredvid ;-) 
Equiterapeut Helena klämde igenom båda hästarna i onsdags. Varre gjorde hon egentligen inte så mycket med. Hon satt fast i ryggen- där hon brukar sitta fast, så hon knölade en stund, gjorde liten nätt justering av bogarna. Henne vill hon kika på igen om 2 veckor.
Mercy - godingen... Uppförde sig trevligt och var betydligt mer samarbetsvillig än förra gången. Helena sa att han är riktigt fin i ryggen så hon tyckte absolut att jag ska börja rida honom nu...  ja så sa hon... Men han är lite öm i senan på frambenet där han tappade skon sist, dvs höger fram. Men rida rakt fram ute i skogen ska inte vara några problem, utan tvärs om. Så får nog planen bli, även om jag kommer att börja med ridbanan :-)

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Så himla skönt....... och roligt, att kunna börja rida lite smått igen!
Hade aldrig hört talas om equiterapeut.......alltid lär man sig något nytt 😊
Allt gott
Susanne

2013-06-23 @ 10:21:24
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0