Good morning ...

Nattens sömn var allt annat än god. Jisses vad det har blåst! Sov naturligtvis gott i soffan, men när jag väl knöat ner mig i sängen, gick det inte att somna. Klockan 7.30 var jag klarvaken igen. Vinden hade mojnat, solen sken och uppe framför tvn satt maken och värmde upp inför vasaloppet. Nu har vi ätit frukost, på tv åker de skidor ... stackars de satar som ska åka nio mil... jag sitter och försöker bli färdig med det jag borde haft färdigt i förra veckan... Lite ont i mina fingrar, men, men...
Borde hinna städa, borde hinna ut i handla, vill hinna med stallet medan det är ljust... mina fyra dagars ledighet är ju slut. I morgon är det jobba igen...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Man blir lite lurad av solen, höll på att blåsa bort när jag var ute...

2013-03-03 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0