livet på en pinne...

... om man varit höna?
Insatt har jag haft ont i magen. Sådär inte som jag hade för ett par kanske tre veckor sedan. Det blir som kramp i magsäcken(?) som ökar i styrka under någon minut för att sedan ge med sig ett tag. Misstänker magkatarr, men även om det kan vara överkänslighet mot laktos? Åt en väldigt god brieost igår kväll... - eller kan det vara gallbesvär rent av? skitont gör fet i vilket fall som helst och jag preparerar mig ned gaviscon som om det vore katarr... Som ett brev på posten har jag dessutom huvudvärk som inget tycks bita på.
Vanlig lördag idag, då blir det ett vanligt besök till apoteket - nu innan stallet....

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det låter inte som gallbesvär, det känner jag till allt för väl. Hoppas det är övergående. Själv har jag åkt på Zandras virus.. Kram

2013-03-31 @ 15:37:42
Postat av: Lena

Låter som magkatarr, tycker jag. Jag undrar om det är så att du faktiskt sressar för mycket, magkatarr och huvudvärk är ofta ett tecken på det.
Var rädd om dig!
kram

2013-04-02 @ 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0