söndag ....

... Och vad kan denna dag ha att erbjuda? Inatt drömde jag att det var så undanplockat och fint hemma. Golven var alldeles blanka o så där lena o sköna att gå på. Men jag kunde inte förstå hur det kunde ha blivit så, eftersom jag inte hade gjort någonting... Det var en gåta och jag letade efter högar som skulle tala om var all bråte hade hamnat, men det fanns inga högar. Jag vet fortfarande inte vem som hade städat så fint. Inte för att det spelar någon roll för när jag vaknade straxt efter 6 på morgonen var det ju faktiskt lika rörigt som kvällen innan. Kan hända att det faktiskt behöver röjas av hör hemma. Överöst med hjälpande händer lär man väl knappast bli...

Kommentarer
Postat av: Myran

Vad är det för häst du har? =)

Svar: Jag har ett sto (Varians, äk Varre)som blir 20 år 17maj. Varre är ett svenskt halvblod e Vivaldi. Sedan har jag en valack e de la gardie f 2008. Vildbasen, som vi köpte för 1 år sedan. Tanken var att Elin, min dotter skulle ha honom, men nu har jag ärvt honom då Elin. beslutat sig för att göra annat
☼ Anna ☼

2013-03-17 @ 14:42:45
URL: http://trinnie.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja dom uteblivna händerna finns i min "familj" också :)

Kramis <3 <3 <3

2013-03-18 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0