2013-11-18... och med en bra början av 2013-11-19

Nu har jag redan hunnit sov en stund. Trots en riktogt sen kopp kaffe...
 
Uppdaterat CV'n och det perosnliga brevet på TRR, inte helt nöjd och i morgon ska jag träffa min kontakt på TRR.
Eftermiddagen ägnade jag i stallet, något tidigare än jag brukar då vi skulle ha styrelsemöte hos Maria på kvällen- Årets sista.
Trevligt som vanligt men jag saknar glöden vi hade förr. Nu är det dags för valberedningen att sätta fart med sitt jobb inför 2014.
Känns helt overkligt att vi snart ska byta år igen.
På tal om att byta år...
Jag började med en sån där burk ... "Bra-saker-som-har-hänt-under-året-burk" allt för att verkligen bli påmind om allt det bra som faktiskt händer under ett år.
Men vad tror ni... Är den uppdaterad eller inte?
 
 
Nej, just det... Naturligtvis inte!
Läser på lappen - för övrigt den enda lappen i burken...
"4/1 -13 Hunden mycket piggare igen :) "
 
Jag vet att det hänt mer saker detta år som vrkligen hade varit värt att få vara i burken så varför ska det vara så svårt att fylla den med små bra saker? Varför har just det tagit emot?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0