sjuk huvudvärk

... och det kändes som om jag hade feber. Men då jag väl hittade örontermometern visade den snarare på en rejäl nerkylning. Nästan 36grader :O... Måste vara något knas med den...  Tog Ipren (mellan nysattackerna) och avbokade mitt möte med TRR idag. Kvar på 2dolistan är veterinärbesöket med Asta. Återbesök nr 2 efter starroperationen. Tar bilen in till stan jag orkar inte åka på kommunalsnöret. Avskyr förvisso att ta bilen till stan. Leta parkeringssplats och om man hittar någon kostar den skjorta, slips och kavaj. Men att sitta med hunden på tåg och buss och dessutom inte vara helt ok är inte något lockande alternativ...
Borde ha röjt hemma i veckan som varit. .. Påbörjade veckan med en resa till tippen. Men sen bidde det inget mer.  Huset ser ut att förfalla i total glömska. Men jag ska ta tag i det... sen...
 
(googlad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0