blogg-appen är uppdaterad.... men det är inte min blogg på ett tag....

.... vet inte riktigt var jag ska börja. Just nu känns allt uppochner. Snart arbetsbefriad. -som om det skulle vara en befrielse?! För mig känns det som ett straff. Straff för något som jag inte kunnat påverka. så himla trist.

Hästarna mår bra, men ridningen har helt uteblivit under de senaste veckorna. Jag har varit fullständigt ur balans och då jag inte riktigt litar på att jag klarar av bumpande både mentalt och fysiskt har jag lagt ner kraven helt till jag landat på båda fötterna... eller landat i vart fall ;-)
Mercy - den röde lorten, fick sig ett bad igår. Jag fick tyvärr inga som helst bilder på den godingen då han körde ner hela huvudet i hinken med schampo i jakten på den gula tvättsvampen. Hela munnen full av en löddrande tvättsvamp.... yum, yum :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han har fattat att det är svamp sesång nu :)
Många kramar till dig bästa Anna :)

2013-10-14 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0