inte bara gråt och tandagnissel...

... Måste säga att jag är lyckligt lottad med fina vänner och familj omkring mig.
Jag vet att jag inte är den bästa att höra av mig. Men Ni finns där- alltid, i mina tankar.
 
I söndags fick jag finbesök iav Sandra till stallet. Med som sällskap hade hon Boki.
Vädret  vr på topp. Nästan 15 grader varmt och en sol som sken på oss.  Det blev en supermysig ridtur trots drevjakt på rådjur runt i skogarna.
Efter ridturen blev det fika. Sandra hade bakat en  äppelkaka som varje bit var som en hel måltid. Men så gott till kaffet :)
Det blev mycket snacka förståss.
Tänk att vi äntligen gjorde det vi sagt att vi skulle göra så många gånger... Rida tillsammans - som förr. Härligt var det och jag hoppas att det inte var sista gången.
Stort tack fina Sandra för att du kom och förgyllde min söndag.
 
 
;
haha...  Bevis på att hon kom i vart fall... Men det är så suddigt att det skulle kunna vara i stort sett vems om helst ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv rara Anna Nä inte skall det bli sista gången inte det där gör vi om :) <3

2013-10-30 @ 11:23:23
Postat av: Sandra

Tack själv rara Anna Nä inte skall det bli sista gången inte det där gör vi om :) <3

2013-10-30 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0