uppsagd...

.... Idag blev det gjort... Idag som det dessutom är på pricken 2 år sedan jag började min anställning. Jag fick sas fira det med att skriva under min egen uppsägning pga att företaget gått i konkurs... administrera de övriga uppsägningarna enl löpande- bandprincipen. Många ledsna ögon idag. Det gör ont i hjärtat för dem som inte kan få ut det de har petat in i tid, tid och åter tid, semesterdagar som brinner inne, träningsbidrag mm...  
Det är så sorgligt. Trots allt slit som varit så har jag ändå tyckt om att gå till jobbet.  Många fina arbetskamrater som jag kommer att sakna. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

förstår :( lider med dig men många kramar från mig :)
skriv ett CV & skicka till mig kan jag VB detta runt om mina bekanta
:)

2013-10-04 @ 11:21:58
Postat av: Vonne

Tungt.. Hoppas det löser sig. Kram

2013-10-04 @ 14:04:02
Postat av: Vera

Skickar en bamsekram till dig Anna! <3

2013-10-04 @ 14:30:54
URL: http://sylvassavera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0