inaktivitet...

.. I vart fall här... Jag skulle uppdaterat, men orken har liksom tagit slut o jag somnat på soffan. Nu är de lediga dagarna förbi. Åter till jobb o den vanliga lönestressen. Raoul är i Lappland, bara Elin jag och Asta hemma. Pratade med Isabelle om uppoffringar igår. Visst lan man göra uppoffringar i form av överenskommelser. Men outtalade uppoffringar är det ingen som ser o då kan man lika gärna sluta med dem då kommer jag förmodligen att må bättre. Nu ska man bara orka leva efter det, eller rättare sagt, klara av att vara så rak mot sin omgivning. Nu lovar jag ingenting, men jag tror att detssnart kommer en semesteruppdatering :-) Jo... Pensionatet har stängt! ;-)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Hmm.. Förstod inte så mycket av inlägget. Men skönt att pensionatet har stängt då.. Om det var vad du ville? Säkert solklart för den invigde ;-) Kram

2013-09-12 @ 20:56:48
Postat av: mamma

Har Raoul kommit hem med älgkött?? Hur går det med dina förutsättningar??? Har precis kommit i land efter en båttur, mår toppen....men snart är det ett minne blott. Kramar från mamma & pappa

2013-09-18 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0