med hjärtat i halsgropen....

Raoul ville de behålla på DS, då han fick komma dit lite hastigt idag. Så nu mår jag skit över det också- det är säkert jag som är orsaken- jag menar det verkligen. .. Raoul ringde då jag precis höll på att sammanställa en rapport till p2-an som ska vara klari denna vecka. Vet inte hur den blev om jag ska vara ärlig. Kände att min egen puls rusade. Nu har jag varit till honom på avdelningen han verkar inte särskilt orolig. På väg till stallet, få se vad jag orkar med.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj... hör av dig om du orkar, har tid eller lust
Är vaken till iaf kl 22
Kram

2013-09-03 @ 18:47:20
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Vonne

Usch då! Hoppas han kryar på sig snart! Kram

2013-09-03 @ 22:28:09
Postat av: Quila o Ronja

Men nej!
Kramar till dig <3

2013-09-04 @ 02:12:46
URL: http://quilaoronja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0