min man & jag...

Vi firade 9-årig bröllopsdag igår... På lite olika ställen... (det tog hela långa dagen innan vi ens sågs)
Jag vaknade "ensam" hemma och han med tre äldre herrar på rum 7.
Jag till jobbet och Raoul till blodoch -arbetsprov, ultraljud på hjärtat. Jag hade tänkt vara hemma kl 16, för att hinna till stallet också. Kom ifrån jobbet kl 16 så allt blev försenat. Raoul var hemma vid 18-tiden. Vi skulle ut och äta och drog iväg för lite indisk mat. Det blev god mat och bara vi två, men inte så sent. Hemma igen till ca 22, rätt avslagna båda två. Stupade i säng med detsamma.
 
Idag börjar min semester och tanken var att Raoul skulle ha åkt till Lappland för att jaga. Men han har en date på DS idag kl 11, ett nytt arbetsprov. Bara de inte behåller honom nu igen....
 
Jo men "hon" är kvar... Undrar om hon flyttat in på heltid?  vem kan jag fråga om det är så och få någon form av svar? Mig berättar man ju ingenting för... Det dödar mig...
Det känns i vart fall inte som om jag har lust att slösa min semester om jag ska gå här hemma och vara irriterad på att hon är här. Då kan jag lika gärna jobba from måndag igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0