ni kommer inte att tro på det här...

.... Men....
 
Det där spöket jag ofta skriver om... Bockade faktiskt idag också :-o
 
Vi red ensamma och han går bättre och bättre ensam. Skrittar och vi kan tom orkahålla trav nnågra hundra meter även i riktning från stallet.
 
Idag fick vi möte av Clas i röda traktorn med släp ... Jag fick hjärtat i halsgropen och vände. Men snälla Clas stannade traktorn, slog av motorn och signalerade åt mig att vända. Vilket jag givetvis gjorde. Vi tog oss förbi men Mercy var riktigt osäker på om det verkligen var okey. Då vi passerat startar Clas traktorn igen, vilket givetvis fick Mercy att hoppa ur skinnet. Samtidigt får vi möte av Annelie och Åsa. Och kommenterar att han och jag var jätteduktiga son fixade det där. Sedan sa Åsa att tyckte att jag kommit långt, då hon så tydligt mindes att min önskan i vintras var att ville kunna rida ut på honom utan sällskap.... Tänk att man måste påminnasom fframstegen. Visst har det tagit sin tid... 
Idag red har först Mercy i ca 45 min och sedan fick Varre ungefär lika många minutrar. Men Varre fick sällskap runt åkerkanterna och hon var grymt taggad den gamla damen. Älskar mina båda pållar. Idag kände jag verkligen vilken push uppåt för humöret det är att ha så fina djur... Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Vonne

Varför skulle vi inte tro på det? :) Skitkul att det går så bra! För varje litet hinder ni tar er över, ju tuffare blir ni tillsammans :)) Heja heja! Kram

2013-09-03 @ 09:35:59
Postat av: Sara


Helt klart att du tagit MÅNGA steg framåt

Du kan du, blir så glad att jag får tårar i ögonen
Kram mitt ♥ syster

2013-09-03 @ 11:40:16
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0