Några få trogna...

... verkar fortfarande leta sig hit för att finna att det inte händer så himla mycket.
 
Det börjar kännas att jobba heltid och ha två hästar, vara ordförande med en planerad tävlig i faggorna. Det ÄR roligt, det är det faktiskt, men att orka hålla igång två hästar innebär mer jobb än jag kanske orkar med ensam, så nu har jag faktiskt börjat titta efter en medryttare. Vill såklart inte ta in vem som helst utan någon som jag verkligen känner för och som nöjer sig med att rida i skogen och på den utebana vi har att tillgå. Har lagt ut en krok, så jag får se om det blir napp :)
 
Hästarna mår iaf bra. Varre är pigg, vareseig det gäller att rida ut, rida på ridbanan eller hoppa lite småhinder. Ibland kan jag uppleva att .hon njuter av att jagmkommer med ridutrustningen- som att on vet att hon ska få komma ut på lite bus. Mercy är loj på ridbanan i lina men attans vad han kan när jag ska rida. Sträckte ljumsken för några veckor sedan då han for som ett jehu över ridbanan. Han tog tillfället i akt då isisarna skulle kvällsfodras och ett av stona blev rädd för skottkärran.
går skutta han och taktade hela vägen bort mot den stora eken. Men lyckades skritta hela vägen hem sedan. Elin var med och red Varre barbacka och sedan promenerade Elise med Harm.
 
Idag var jag och Anna N på tävlingsledarutbildning. Distriktet var arrangörer och det var faktiskt riktigt bra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, det skrivs inte så ofta på bloggen, men förstår Du har "häcken" full, men SUPERROLIGT om ni kommer upp i helgen...Hjärtligt välkomna Kramen.

2014-04-15 @ 23:39:04
Postat av: Quila o Ronja

Hej! Fortsätter titta in lite då och då.....en dag kanske det händer, att det finns en uppdatering, haha.. (Skojar bara)
Förstår att set tar tid.
Allt gott till dig och de dina
Kram Susanne

2014-05-10 @ 06:42:36
URL: http://quilaoronja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0