ditt o datt....

Nu känns det som om jag är på G igen.
Fast vips får jag med i samma resa - mindre tid. Har en del oavslutade projekt som fullkomligt skriker på mig att slutföras. Jag ska beta av dem en efter en. Listor, Listor och åter listor 😊

Årets Klubbnästerskap har ägt rum på Nibble gård. Alltid lika fantastisk stämning trots att klubbens medlemmar blir färre, vilket är tråkigt. men så verkar hela Stockholmsregionens klubbar ha det. det finns mer att läsa på klubbens hemsida www.waxholmsfaltrittklubb se (wordpress).
Elin har varit med upp en gång (förrgår), första gången på länge.
Igår följde Elise mig o Mercy ut på en nattsvart runda. En hel timme och gossen Mercy uppförde sig exemplariskt 😀.
Ser fram emot söndag då Lena kommer till oss!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Kul att han uppför sig "lilla" Mercy :) kram

2014-10-01 @ 11:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0