....

Red min Mercy idag 😀 (eller igĂ„r ser jag nu) . Första gĂ„ngen pĂ„ bra lĂ€nge. Aningens harig- jag, och det smuttade vĂ€l av sig en aning. Tur att Elise o Herman följde med oss. Dagens ridtur pĂ„ en fin Mercy har vi olyckan frĂ„n i gĂ„r att tacka för. Varre vred nĂ€stan av sig höger baksko. Men bara sĂ„ pass att den inte gick att fĂ„ av utan verktyg. Stackars Varre- fjunet som fick gĂ„ med högklackat i nĂ€rmare 2km innan vi kom hem till stallet dĂ€r jag kunde ta av skon.
Tack o lov ingen trasig hov, ingen vÀrme i varken ben eller hovar. I morgon kommer Hasse och riktar om skon och lÀgger pÄ den igen- det klarar jag inte av.

Avslutar med att sĂ€ga att jag Ă€r nöjd över min lilla ridtur idag och en bild pĂ„ den högklackade skon 😀 nattis!





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0