Börjar inte bra...

SÅÅÅ förbannat sne idag... ÅR får jag ändra om lite i, B sitter och "surrar" mitt över så jag har lust att skålla honom med hett kaffe. Satte in öronplopparna till mobilen och  försökte lyssna på radio men det gick inget vidare. TACK O LOV åkte han nu. Utanför dörren en kundj--el som ska prata högt med A-M.

Min 2-dolista idag...
1 Göra om skatteberäkningen och ändra siffrorna i ÅR skicka till revisorerna...
2 Kundinbetalningar
3 Gårdagens kassa
4 Avtalade levbet + övriga betalningar
5 Posten
6 Reg levfakturor och dela ut för attest
7 Avstämning Sand
8 Påminnelser

Undrar verkligen om det är detta jag ska pyssla med... Vill bara gå hem och dra täcket över huvudet igen
Skit... nu ringer det!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0