En utmaning minsann...

Hmmm... Mickis, Mickis, Mickis...



Så har ska man tydligen göra:

1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 8 sanningar om dig själv
3. Utmana 8 personer (kommer stå längst ner i inlägget)
4. Skriv till de personerna du har utmanat så de vet om det.


Här kommer min utmaning

1. Mitt andra namn är Katarina
2. Jag har svårt att gå upp på morgonen då klockan ringer
3. Jag somnar alltid i soffan
4. Jag arbetar som ekonom
5. Jag har en tvillingsyster som heter Sara
6. Jag har tre självständiga barn och tre bonusbarn
7. Jag har fyllt 40
8. jag undrar ofta var tiden tagit vägen :)

Jag utmanar:
Sara, Madeleine
hmmmm... vet ingen mer som inte redan fått utmaningen...

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha, jaoo ;) .

Tackartackar Anna.

Kram

2009-02-15 @ 13:44:22
URL: http://mikeytime.blogg.se/
Postat av: Anna

:)

2009-02-15 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0