Fick ett mail (3 saker du kanske inte visste om mig...)

Fick ett mail från Annika, som jag tänkte dela med mig av här...
3 saker du kanske inte visste om mig...

Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
1. Ekonomibiträde, B&W i Bromma 
2. Undersköterska
3. Ekonom (haha)

Tre platser där jag har bott:

1.Åkersberga
2.Akalla 
3.Täby    

Tre serier jag gillar att se på TV:

1. "Ett herrans liv" 
2.Bones
3.House    

Tre favoriträtter:
1. "allt" med Kyckling
2. Hallstrad Laxkotlett kokt potatis och hummersås (mmmm)
3. Vonnes specialare, oxfilé                                                                                                                                                                        

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu
1 I sängen
2.Stallet
3.Lunchrest :)

ställen jag besökt 
1.England
2.SydAfrika
3.Österrike

Tre personer som jag tror kommer att svara på detta mail
snabbast:

2
3  

Vem som helst som känner sig utmanad kan ta denna sida och lägga upp sina svar på sin sida.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, jag håller med ! :D

2009-02-19 @ 13:24:13
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0