Knäppblogg

Supertrött igår.
Jobbig dag på jobbet, ni vet en sån där dag då man går igång på nästan allt. Alla oväsentligheter som finns och sånt som KANSKE skulle kunna bli något att föra ett mindre världskrig för, men absolut inte ännu, men det är lika bra att förbereda sig :) Nåväl...

Stalltjänst på morgonen och jag kikade på fel klocka i stallet så jag blev försenad hem/till jobbet, tyckte jag hade så vansinnigt gott om tid så jag mockade boxarna och fixade vatten innan jag släppte ut hästarna.

Upp till kvällningen igen. Elin stallledig för att hon skulle plugga så Zandra red Gulliver och fixade resten till honom. Han hade tydligen varit väldans pigg. Gått på tvären, ner i diken och tendens till att resa sig på bakbenen. Understimulerad skulle jag nog säga...

Varre fick vila. Jag kom inte från jobbet förrän kl 18 och var upp i stallet till 19.
Fikade med Madde, Anki, Vonne, Sandra, Zandra o Rosie innan jag gick och borstade på Varre och kvällsfodrade...

Vilka spännande dagar jag har ;)

GRRRRRRRRRR!!!
Denna bloggen vet jag inte om jag blir riktigt klok på.
Först går det inte att logga in och när man väl loggat in är det bara vita sidor och sidan säger att den är "klar".
Loggar in om och om igen. Lyckas komma in och få upp den valiga bilden, ser att jag fått kommentarer men när jag klickar på dom så är sidan... just det -Vit

Så här såg det iaf ut för bara en liiiiten stund sedan (bortsett från min inklippta text :))

CU


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas att du får en smidigare dag idag! : )

2009-02-11 @ 10:03:53
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min håller oxå på så där.. inte ett dugg kul... Skulle ha ringt dig idag, funderar på att starta eget och skulle bara ha lite råd först.. Du är ju så bra på att ge goda råd! Hoppas att det är bra med dig och Vurran-gurran, väntar på att det ska bli lite varmare sen SKA vi komma upp och hälsa på..

2009-02-11 @ 21:01:20
Postat av: Anna

Sara (?)...

Jag blir jättenyfiken :)

2009-02-12 @ 08:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0