Onsdag

Skulle haft ek  möte kl 9 . men kl. 07.51 fick jag ett SMS som sa att vi skulle skjuta fram mötet lite eftersom han inte kände sig riktigt fräsch och behövde få sova lite till... lillen... stackars krake, säger jag bara... Hörde honom komma in på jobbet omkr 11.15, men han kom aldrig in och sa "hej" eller försökte boka in en ny tid för ek.möte... Märkligt! Jaga hade verkligen behövt prata med honom om vissa saker. Istället fick jag prata med H och be honom redovisa för M hur det "ser ut" och eftersom jag ska vara ledig kommer det inte att hända ngt mer denna vecka... Rätt skönt ändå att vara så duktig mot mig själv att inte skita i att vara ledig för att det inte funlkar riktigt på jobbet. Undrar förresten om Revisorn fått Verksamhetsberättelsen ännu? Hmmm..Jag har iaf talat om för honom OM vad som ska göras och vilken ordning det MÅSTE göras. Kan han inte uppfylla dessa är det faktiskt inte mitt problem. Tänk att han haft företaget i 18(!) år och har inte den blekaste aning om vad som förväntas av honom som VD och delägare...... Nåväll... nog om jobb...

Red en sväng med Vonne uppför galoppbacken och sedan vände vi.
Kvällsfodrade och åkte hem. Somnade i soffan och vaknade till Law & order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0