Onsdag...

... dvs idag är det igår :)
Kom inte in på bloggen öht i går kväll. Väl inne blev det en massa scriptfel och röda rutor.
Nu verkar det iaf ha släppt.

GRATTIS Madde till ditt nya jobb!!
(jag är bara aaaaningens liiiiite avis:))
Det kommer att bli jättebra och skönt att du får arbeta vardagar så du kan planera kurser m.m. för dig och Teqla.

Igår hände det inte så mycket, bortsett från att jag jobbade i en oändlighet kändes det som, men jag hann å andra sidan få undan en väldans massa. Duktiga jag :)

Sitter nu åter här i "saltgruvan" och ska prestera en dag.
Imorgon Ek.möte som jag inte ser fram emot direkt. Jobbiga möten och de blir alltid försenade (och det beror inte på mig!)
I morgon kl 14 är det då dags igen, men vi får väl se NÄR det blir i verkligheten.

Måste verkligen jobba!
CU!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men du....om t.o.m jag kan få nytt jobb så kan du det också.

Jag har lärt mig en sak, man klarar allt bara man verkligen vill.

2009-02-12 @ 12:40:01
URL: http://sjobergs.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för putten! jag behöver den :D

2009-02-13 @ 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0