tisdag

.. och i morgon kommer hovis till Mercy...
 
Mercy fick idag komma ut i sjukhagen fast med Varre som sällskap, annars räckte inte hagarna till riktigt.
Varre är superbrunstig och ställer gärna upp sig enligt Pia. Mercy var iaf inte mer halt än att han absolut kunde uppvakta henne. Jag tror inte att han klättrat på henne men täcket Varre hade på sig är sönderrivet från manken till mitten av ryggen.
Ja, det var den informationen jag fick innan jag ens hunnit kliva ur bilen.
 
Jag saknar nu täcken... Hade jag vetat om detta då jag var till Hööks för att köpa ett nytt fleecetäcke till Mercy så hade jag fått med ett nytt regntäcke till Varre.
 
Men detta fick Mercy i dag. Ursäkta bildkvaliten....
 
 
Trots att Mercy inte rör sig helt obehindrat i snäv vänstersväng och inte klarar av att backa utan "hopp-sa-steg" ska han få gå ut i vanliga hagen i morgon. Håll tummarna för att han snart är pigg och fräsch igen... eller fräsch i vart fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0