Måndag... 29 december 2008

Kan ni tänka er... Jag är ledig!!!

Min första ledighet sedan semestern i somras.
Jag vill inte på något sätt påstå att det är unikt, bara väldigt sköööönt.


Tillbringade fm till att ladda batteriet i "blå faran" för att upptäcka att när jag behövde den ville "hon" iaf inte starta. Tog Raouls bil och skjutsade Elin till stallet.  Passade på att åka direkt till Hööks för glucosaminets skull. Men det slutar ju som vanligt med att man hittar något annat... tex ett par stigläder och ett par stigbyglar.


Har fortfarande ont mot ryggen, men tvingade mig att rida i en halvtimme ändå. Hade det inte varit för Fina och Moa hade jag nog inte tagit mig upp på hästryggen alls idag.

I morgon har jag utsläpp av pållarna, Varre & Doris ska få "nya fötter" kl 9.
Det blir det vila för Varre i morgon vilket passar bra eftersom Jakob, Elin och jag åker till mina föräldrar i Borlänge på en dagsvisit.
Bedtime!

Ciaoooo


Det enda ställe där det går att rida effektivt när det är så genomfruset i backen och utan snö...
Varre på ridvolten 
efter avslutat
ridpass.

Kommentarer
Postat av: Sara

Funkar hon bra på pullargrimma?

2008-12-30 @ 15:15:49
Postat av: Anna Öberg

Jodå... jag tycker att effekten är ungefär "samma-lika" som med aachengrimma. Bara det att denna är betydligt snyggare (glittrar ju ;-)) och jag tycker att hon verkar mer bekväm i den... Fåfäng matte har hon iaf... En drottning ska ha glitter :-)

2008-12-31 @ 11:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0